tisdag 1 mars 2011

..blött o packat..

..inte ordagrant nu mina kära läsare
..:))
..haft en heldag
..här hemma
..tvättat allt som behövs tvätta innan flytten
..packat och sorterat
..men jag ligger fortfarande några kartonger back
..suck
..men grannen tipsade mig om att gå till Handlarn och fråga efter banankartonger
..varför har jag inte tänkt på det tidigare
..:))

..sitter nu och väntar på att det ska bli torrt i torktumlaren
..så att man kan ta en dusch och sen vira in sig i en handduk
..varm
..mjuk
..väldoftande
..:))
..synd det inte var en karl man pratade om där
..hehe

..min mor ligger fortfarande kvar på sjukhuset
..hon tror att hon blir liggande där tills på Torsdag i alla fall
..då har hon en bokad tid sen innan hos sin cancer läkare
..sen vill hon hem till lilla Totte
..som enligt hennes granne är väldigt orolig
..han gör inte så mycket
..han går fram och tillbaka
..ligger och tittar
..ja han känner ofta på sig när det är något på tok med mor
..han betedde sig annorlunda redan på Lördag eftermiddag innan jag körde in henne
..då hon låg i soffan med smärtorna
..djur är fantastiska
..de känner av
..förstår
..mer än vad vi tro
..:))

..åker ikväll in till stan
..skönt med sällskap nu
..men jag lyckades ganska bra med min sömn i natt
..dock var det väldigt svårt att kliva ur sängen
..men tillslut så
..kl 11.00
..:))

..i morgon har jag en del saker att uträtta
..något lite mindre viktigt
..något väldigt viktigt
..så då kan det vara bra att passa på att köra allt på en gång
.."att göra det man måste, är att göra det man vill"
..det är en mening ur en tåttext
..vingar
..Mikael Rickfors
..en mycket bra artist
..en mycket trevlig person
..har fått äran att äta middag ihop med honom och hans crew för två sommar sen
..då min före detta är musiker och skulle agera tourmanager för Rickfors den kvällen
..kommer ihåg att maten var otroligt god
..:))

..nu blev jag sugen på nåt
..bara för att jag skrev om mat
..affären är stängd här
..tåget är inne i stan 21.59
..tror att pressbyrån på station stänger 22.00
..ajdå
..blir hämtad av C
..så kanske kan fjäska till mig vägen om VIP
..hmm
..kanske
..får se om C faller för valp ögonen
..:))

..nej, nu ska jag ner till tvättstugan och hämta upp en varm handduk
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar