tisdag 8 mars 2011

..semla, nej tack..

..för det är ingen favorit
..det blev wienerbröd hos A
..muffins hos S
..lagom mycket sötsaker idag
..inte konstigt att man är lite lite illamående
..och massa kaffe på det
..ja, bra där
..:))

..sista kvällen för den här gången i Göteborg
..blev dock inte som tidigare planerat
..men jag har haft trevligt ändå
..blev ju tre jobb kvällar extra
..det är ju bra
..även att man känner av att det kanske var för tidigt
..för tidigt o för tidigt
..ska väl inte fortsätta egentligen
..så för tidigt är det väl på Fredag också då jag har mitt första ordinarie pass
..måste fixa andra saker innan jag ens har det på kartan
..att sluta
..sen drar man ju sig för saker man inte vill
..vill ju inte sluta
..vi får se

..har i alla fall haft en trevlig dag med kärt återseende med familjen R
..var nog 1år sen sist
..kanske
..har ingen koll på tiden längre
..:))
..har även umgåtts med min vän S än en gång under denna vistelsen
..så roligt
..:))

..har väldigt svårt för att gå upp på morgonen nu
..tar upp till 2 timmar från det att alarmet ringer
..dock inte så konstigt
..men inte kul
..samtidigt dom dagen har varit bra så har inte jag mått alls bra
..går med klump i magen
..tryck över bröstet
..gråten i halsen
..det sista jag vill göra är att ge upp
..har redan kommit till stadiet då jag inte har någon ork att orka
..när?
..man är känslig för minsta lilla just nu
..det är inte heller roligt
..jag menar
..bara att se en gammal tant dom knappt tar sig fram kan få mig att tåras
..hur normalt är det
..??

..nu har jag en flytt framför mig
..sista packningen
..städning
..och jobb på det
..en vecka kvar
..hoppas jag reder detta

..min mor är fortfarande på sjukhuset
..gått 1,5 vecka nu
..vet inte alls när hon kan åka hem
..väntar på svar från röntgen i Måndags
..måtte det se ljust ut
..HOPPAS!!!!!!!
..ÄLSKAR DEJ MAMMA

..KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar