söndag 20 mars 2011

..inte mycket till ork, men jag tog mig runt..

..blev väckt av I kl. 10 i morse
..hade inte ställt något alarm
..ville/behövde få sova ut
..men icke sa nicke
..våfflor fanns nygräddade till frukost
..så upp i nattmössan kändes det som
..helt väck
..men så goda våfflor
..dom var värda att bli väckt för
..:))

..en timme senare ungefär
..ja då skulle vi ut och gå
..jag?
..följa med ut som knappt orkar sitta upp i soffan
..ont i varenda muskel i kroppen
..totalt slut
..jo men visst
..jag var medräknad i den planen
..så det var bara till att klä sig
..tänkte att det kunde ju vara lite skönt att komma ut och få lite luft och se området här omkring
..har inte varit mer än vid husområdet här uppe
..men nej
..när gympaskorna va knutna
..ja då får jag veta vi ska ta bilen ner till maxi för att gå runt sjön
..SJÖN!!??!!
..hur ska jag orka var min första tanke
..vad då tappa det lilla suget efter frisk luft
..men vet ni vad
..jag tog mig runt
..trots värk och trött som jag var
..följde till och med in på maxi efteråt istället för att sätta mig i bilen och vänta
..men jag kan lova att jag somnade gott i ena hörnet på soffan efter lunchen
..det var välbehövligt
..:))
..så nu har man orkat hålla sig vaken
..har ätit gott till en film på tv
..fläskfilé och potatissallad och sallad
..slängde ihop ett par godismuffins medan I lagade middagen
..så det avslutade vi godsakerna med
..:))

..ni kanske förstår att inget blev gjort i lägenheten idag
..behövde nog denna pausen
..i morgon hinns det inte med
..så på Tisdag kör jag igång igen
..:))

..så nu ska jag sova gott
..skola i morgon
..första engelska B lektionen
..sovmorgon
..lektionen är mellan 11.00 - 12.00
..lyx kan man tycka
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar