lördag 19 mars 2011

..gått lös med penseln..

..he he
..när väggarna i köket var färdigmålade
..ja då gick jag lös med pensel och färg
..kryddhyllans bakre vägg
..listen under skåpen
..dom får samma färg som väggen
..plus att skåps knopparna är målade också
..kommer bli riktigt nice i köket
..i morgon blir köket färdigt
..:))
..sen är det bara på det igen
..hallen eller rummet först
..hmm
..har inte bestämt mig ännu
..men blir nog hallen
..börjar med det lilla
..avslutar med det stora
..:))

..har haft en bra jobbkväll
..hade behövt få vila min hand
..men fick inte ledigt
..kändes ju si sådär då när man for till jobbet
..men så bra det blev trots allt
..redan mina första gäster fick mig att skratta och ha kul
..det finns vissa goa typer
..och vissa ------
..he he
..alla glada har varit och spelat hos mig ikväll
..sådana kvällar gillas
..!!!

..funderar på om jag ska gå upp i ottan i morgon eller om jag ska ta en liten
..LITEN sovmorgon
..hmm
..börjar jobba "tidigt" i morgon
..20.15
..man vill ju inte känna stress när man ska måla
..risk för slarv då kanske
..men jag lär väl vara totalt slut i morgon kväll
..och ska jag upp i ottan
..ja då kan det vara bra att gå och lägga sig nu
..:))

..KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar