söndag 27 mars 2011

..halkmatta och sängben..

..köpte en sådan halkmattan man har i badkaret
..fast den ska klippas i tu och läggas på golvet i duschen
..för det är inte det fräschaste golvet
..eller ja
..det är inte smutsigt
..men eftersom någon smart person som bott där tidigare
..har målat golvet med vanlig väggfärg
..så kan ni ju räkna ut själva hur det ser ut
..bort flagnat runt om brunnen
..inte snyggt alls
..men huvudsaken är ju att det går att använda duschen
..o det gör det
..:))
..funderar på att köpa en trasmatta som man kan lägga på golvet utanför duschen
..nåt man inte behöver vara rädd om
..får ju göra det bästa utav det
..får det inte renoverat för ens tidigast hösten sa dom på hyresbolaget
..:((
..men det blir så fint i resterande av lägenheten så
..så det känns jätte bra
..:))
..har också införskaffat mig sängben tillmadrassen
..för att kunna ha lådor under och förvara sängkläder i bland annat
..sådant som tar så stor plats i vanliga byrålådor och skåp
..:))

..sommartid
..o det innebär ju
..snart
..SNART SOMMAR
..!!
..visst låter det härligt
..underbara sommar
..kom snart
..helst nyss
..:))

..va och hälsade på en trevlig familj innan idag
..kul att träffa dom igen
..allt från ett halvår sen
..till upp 8 år sedan
..så en familjemedlem var dock inte så länge sedan
..tack för de goda våfflorna
..S det gjorde du bra
..o tack för hjälpen/lånet
..:))

..har preciskommit hem från en trevlig och bra kväll på jobbet
..när jag kom vid 20.45 så var det bara 2 gäster
..så jag storstädade i skåpet under bordet
..såg ut som stormen Gudrun hade gjort ett besök
..så nu får vi se hur det ser ut i skåpet nästa gång jag kommer
..förmodligen inte som nu
..men men
..eller så gör det de
..o då kommer jag bli så glad
..:))

..nu är det dags att blunda sig lite
..sov ju knappt nåt förra natten
..o klockan ringer strax innan 11 i morgon
..så natti natti mina kära läsare
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar