torsdag 17 mars 2011

..jag ska måla hela världen lilla mamma..

..se va fint min vän I skrev


..ja, nu kan jag fortsätta skriva Ida i detta inlägg i alla fall
..för det avslöjades ju inte alls med bilden
..:))

..vi började med köket idag
..så i över morgon
..Lördag
..då kommer det vara färdigt
..imorgon när jag har målat en andra gång på de andra väggarna som inte syns
..och denna väggen en första gång
..då ska jag ge mig på rummet
..det största
..om jag inte tar hallen först som är något mindre
..dock mer vägg än i köket
..:))
..hör på den här
..de som bodde lägenheten tidigare
..de har målat golvet i badrummet
..med VÄGGFÄRG
..vanlig j*vla väggfärg
..ska fota det imorgon så ska jag visa er
..ja ni kan ju förstå hur det ser ut
..badrummet skriker efter renovering kan man säga
..men enligt min hyresvärd så får jag räkna med tidigast hösten
..HÖSTEN
..!!??!!
..det är knappt brukbart
..om det inte redan finns där
..så är det inte långt tills det möglar igen
..det är definitivt INTE ett 2011 badrum
..bild kommer i morgon
..även i detta inlägg
..:((

..men annars tror jag att när detta projekt är klart
..så kommer det bli hur bra som helst
..dock kommer denna resan bli riskabel vad gäller min hand
..men det är väl smällen jag får ta
..just nu är det inte mycket till rörlighet i den
..och jag behöver inte röra den för att känna att den sitter kvar
..mm, fy på mig
..men vem skulle annars göra det åt mig
..??
..hyresvärden
..ja,men då hade jag fått vänta till ja som badrummet
..till HÖSTEN
..men man vill ju få det gjort nu
..så man kan "flytta in" i en fräsch lägenhet
..en lägenhet man gjort mycket själv med
..det känns extra kul
..det är ju roligt också
..ja måla är ju roligt i alla fall
..slipningen för hand är ingen hit för min hand
..MEN det måste göras
..Ida har varit fantastisk idag
..inte nog med den fina skriften
..hon tog all slipning och spackling
..okej då, jag slipade lite
..hon kan ju inte göra all grovjobb
..nej, det är orättvist
..!!!!
..TACK MIN VÄN!
..<3

..nu ska jag ta igen lite sömn
..ingen skola på Fredagar
..bara provdag
..men eftersom kurserna inte har kommit igång mer än introduktioner
..så ja då är det ju knappast prov imorgon
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar