söndag 20 mars 2011

..helt slutkörd i kroppen..

..denna veckan har verkligen tagit musten ur mig
..totalt slut i både kropp och huvud
..inte ens jobbet fick mig till att bli bli piggare
..trots det så har jag haft en bra kväll på jobbet
..men sista timmen gick verkligen på automatik
..men jag lyckas ju genomföra det jag ska
..och det är ju huvudsaken
..inga sura miner från mina gäster inte
..:))

..köket är nu färdig målat
..bara lister kvar
..men dom gör jag när alla rum är målade
..så kan man ta alla i ett svep
..det är nog en bra plan
..:))
..i morgon
..OM jag orkar vill säga
..så ska hallen målas
..varenda muskel gör sig påmind i min kropp
..ha ha
..det ska vara härligt att leva sägs det
..och det känner jag verkligen av att jag gör
..:))

..blir inte mycket skrivet idag
..ögonen vill blunda
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar