måndag 7 mars 2011

..modell för en dag..

..fjärde gången jag står modell för en dag
..tredje gången på denna studion
..2006 och 2007
..2008 stod jag i en annan studio
..men rekommenderar den här mer än den jag var på 2008
..det är en kul grej
..tyvärr är ju denna sortens fotografering lite dyrare än vissa andra
..för vill du ha kort
..så får du betala
..men har blivit tipsad om en sida
..en sida med fullt av fotografer
..staylister
..make up artister
..modeller
..m.m
..där ska jag nog anmäla mig
..:))

..efter fotograferingen åkte jag iväg till min vän M
..min gamla klasskamrat från mellan och högstadiet
..hon har bott uppe i Sundsvall ett par år och pluggat
..men nu har hon hamnat i Göteborg för studier
..mycket roligt
..nu kan man ses oftare
..:))

..idag har det varit en blandat dag vad gäller känslomässigt
..har inte alls mått ok
..har haft några bättre stunder
..men dom har varit få
..så nu är man helt slut
..ända in i själen känns det som
..så hoppas på en bättre dag i morgon

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar