måndag 28 mars 2011

..ett hjärta av guld..

..ja det har min vän I
..denna gången målade hon ett hjärta

..:))

..nu börjar det bli klart i lägenheten
..hade lovat mina CC att inte måla något i helgen
..men kunde inte låta bli idag
..men målade inte mycket
..målade bara klart sovalkoven


..så att jag i morgon kan ställa i ordning sängen
..för att från och med imorgon
..kunna sova där
..:))

..tog mig en välförkänt sovmorgon i morse
..det var skönt
..nu försöker jag varva ner efter kvällens jobb
..ska upp tidigt i morgon för att plugga innan min lektion på 1 timme
..:))

..har idag haft en hudvårdsklass
..Mary Kay
..TACK K, L och Z för att ni kom
..så trevligt
..och så klart
..TACK J för besöket och visningen
..:))

..ingen vidare kväll på jobbet inatt
..på grund av olika saker
..men men
..:))

..KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar