lördag 12 mars 2011

..i tom kasse..

..gör dom 1-3
..hoppas nu på bättre spel från HV's sida
..på med guldhjälmarna nu killar
..you can make it AGAIN!!
..:))

..nyss "hemkommen" från jobbet
..har ikväll stått bakom ett roulettebord
..det har varit en trevlig kväll
..vart inte så tokig ändå
..jobbet känns lite som en frihet just nu
..samtidigt som man ibland pinar sig egenom på grund av värken i handen
..men den smärtan går inte att jämföra med den smärtan jag går runt och bär på
..och i jobbet kommer man i andra tankar
..så på så sätt blir det en liten befrielse att motarbeta smärtan
..men frågan är hur långt det funkar i längden
..kommer dagen att komma då jag inte kommer kunna använda den för att det blir olidligt
..nej det får vi verkligen inte hoppas på
..så jag tar helt enkelt varje pass för pass
..än så länge blir dom inte av med mig
..he he
..men efter mina senaste två månader så är väl det de sista dom vill
..;))

..dagen har annars inte varit så värst händelserik
..så jag har väl inte så mycket att berätta
..bloggade ju lite tidigare idag
..:))

..pratade en längre stund med min mor i eftermiddags
..fortfarande ingen kallelse till strålning
..och ingen hemfärd på sikt heller
..så idag, Lördag har hon nu legat inne i 2 veckor på sjukhuset
..hur länge till ska hon få vänta
..????
..värken från metastaserna på bäckenet kommer ju inte försvinna
..för ens efter strålbehandlingen
..med andra ord så har hon nu legat inne med värk i 2 veckor
..plus att hon hade värken redan innan jag körde in henne
..stackarn
..kan undra om hon någonsin kommer att få känna igen hur det känns att INTE ha någon värk överhuvudtaget
..det hade hon ju varit värd tusen gånger om
..!!!!

..nu är det dags att blunda
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar