söndag 6 mars 2011

..nostalgi o TACK..

..det var 5år sedan jag jobbade med Fast Poker
..så roligt att få göra det igen
..men det satt i ryggmärgen
..som att cykla som min kollega S sa
..:))
..dock var väl inte så mycket blandning av kortleken bra för handen
..men det tar jag
..för jag hade riktigt roligt på jobbet ikväll
..det behöver jag
..:))

..hade en underbar dag ihop med min vän S igår
..tacos
..massa minnen
..mycket skratt
..fick träffa hennes son L för första gången
..10år
..måste säga att det kändes konstigt att se henne med ett barn
..med tanke på att jag minns S som barn
..:))
..sen avslutades kvällen med jobb

..passade på att sova ut idag
..vaknade av ett samtal
..av M som gav mig passet ikväll
..kändes skönt och kul att just jag blev inringd
..med tanke på att det är i Jönköping jag egentligen jobbar
..är kvar ett par dagar till här i Göteborg
..så vem vet
..kanske får ytterligare ett samtal
..lite vad jag hoppas på
..:))

..imorgon ska jag träffa min vän S igen
..vi ska fotograferas
..modell för en dag
..så roligt att vi ska göra det ihop
..som en kul grej
..har gjort det tre gånger tidigare
..tycker det är roligt
..lika mycket linslus som jag tycker det är kul att fota
..har jag varit hela mitt liv
..varför vdet jag inte
..men ända sedan jag var liten så har jag smileat upp mig så fort en kamera kommer fram
..ha ha
..förr i tiden blev man förvånad om jag inte var med på alla kort
..då menar jag också att om det inte var jag som fotades, så var min arm eller ett ben med i bakgrunden
..ha ha
..nu mera är dom förvånade om jag inte plockar fram min iPhone och fotar allt jag ser
..eller ja nästan i alla fall
..:))

..nu är det minsann dags att sluta ögonen
..ligger i en go bäddsoffa hos min vän L
..det är till henne jag vill säga TACK
..du är värd mer än vad jag kan förklara
..TACK MIN VÄN
..<3

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar