torsdag 24 mars 2011

..VIP plats på lektionen..

..he he
..kommer in till min matematik B lektion som sista person
..ingen plats ledig
..hmm
..vad sätter man sig då
..jo vid den så kallade
..just det vad heter det nu
..bordet där läraren sitter
..det börjar på K
..men det enda ord jag får i huvudet ät kateter
..och det är ju inte riktigt samma sak
..ha ha
..kateder?
..hmm

..igår var jag riktigt trött när jag kom "hem"
..tog lite kvällsmat
..sen var det raka vägen i säng
..målade hela fondväggen
..väggen i sovalkoven som ska vara i samma färg
..I och C hade varit på middag på kvällen
..så efter det kom dom ut och skulle titta hur långt jag hade kommit
..det resulterade med att I tog en pensel och C tog rollen
..oj va fort det gick
..tack!
..:))

..så nu sitter jag på bussen ut till lägenheten för att fortsätta där vi slutade igår
..förhoppningsvis så får jag lite kaffe besök under eftermiddagen av min vän A
..hon skulle ha kommit igår
..men bilen ville nog inte det
..för den ville inte starta för henne
..dessa gamla bilar på vintern
..:))
..men sååå gammal är det nog inte när jag tänker efter
..men den är ju inte nyast heller
..gamla Volvos är bra
..ja när dom startar
..:))

..min mor har påbörjat sin strålning nu
..det ska hon göra Tisdag till Fredag
..och hon märker redan efter första strålningen som var i Tisdags att eken börjar släppa
..Onsdagens, ja gårdagens gjorde också gott
..:))
..så nu är det idag och i morgon
..sen får hon permis från sjukhuset
..Lördag till Måndag
..på Måndag ska hon tillbaka
..dom ska få bukt på hur och vad hon ska behandlas med
..så det blir väl ytterligare en vecka till för henne på sjukhuset
..när ska hon få komma hem till Totte
..??

..nu ska jag strax kliva av
..ha en fortsatt bra dag alla
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar