tisdag 22 mars 2011

..då är man trött..

..när alarmet ringer klockan 7
..och du ställer frågan till dig själv
..varför?
..varför har jag ställt klockan?
..somnar om och vaknar
..men shit
..jag har ju börjat skolan igen
..ha ha
..så det var bara till att skicka ett mail till läraren
..det va den lektionen det
..hmm

..har fått lite gjort i lägenheten idag
..så med tanke på min hand just nu
..så bör jag väl egentligen inte gå och jobba
..men det gör jag ändå
..så länge jag kan röra den
..så länge kan jag så ut
..:))
..har fått första lagret målat i hallen
..här kommer lite bilder
..hall
..kök

..provisorisk upphängning av gardiner

..ska köpa nya köksmöbler från någon second hand butik och sen göra om dom till så som jag vill ha dom
..så man tager vad man haver för tillfälet
..:))

..här ser man lite hur stor min hall är
..älskar dessa fönster
..så stora
..:))

..här har min vän I målat första lagret
..medan jag målar vid lister och vrår
..:))

..ja här ser man också lite hur stor hallen är
..varför bygga in en garderob mitt i väggen
..??

..som ni ser så var hallen väldigt mörkt målad förut
..nu när alla väggar är målade en gång
..vilken skillnad
..hallen blir större också
..tur att jag har planerat att inreda med mörkbrunt
..kommer att gå i afrikansk stil
..:))

..har hunnit med två besök sen jag flyttade in
..så två fina inflyttningsblommor har jag fått

..denna gröna skönhet fick jag av min vän P
..:))

..och denna vackra blomma fick jag av min vän Z och hennes dotter K
..:))

..så nu finns lite utlovade bilder
..kommer nog något mer kort i morgon
..får se om man hinner med något i morgon mellan lektionerna
..så tradigt
..först en lektion 9-11
..sen en 15-16.30
..men det kommer inte bli så i längden som tur är
..den morgon lektionen ska jag bara göra en kompletering i
..så den försvinner väl efter nästa vecka från mitt schema kan jag tro
..:))

..nu ska jag bara ta det lugnt
..kanske luta mig tillbaka i soffan en stund
..sen blir det till att göra sig i ordning för jobb
..:))

..KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar