måndag 21 mars 2011

..lugnaste dagen på länge..

..så otroligt skönt
..började dagen med en timmes lektion
..engelska B

..sen åkte jag till lägenheten
..det enda jag gjorde där idag var att sätta upp gardiner i köket
..fick även besök av min vän Z och hennes dotter K
..fick en fin inflyttningsblomma
..jätte härliga färger
..:))
..glömde dock ta ett kort
..men tog kort på köket nu när det är färdig målat
..men kan inte lägga upp det med iPhonen
..så det får bli i morgon
..:))

..haft möte idag med O gruppen
..det vill säga vi som jobbar på O
..så det var fin besök ifrån Göteborg
..:))

..nu på kvällen blev det kycklingwook
..gott
..och massa tv tittande
..så med andra ord
..en lugn och skön start på veckan
..:))

..i morgon blir det upp tidigt
..morgon lektion i Psykologi A
..det är en kurs jag verkligen ser framemot
..låter som en intressant kurs
..många som har läst den säger att den är rolig
..och jag tror dom
..:))
..sen blir det en heldag med jobb i lägenheten
..vill bli färdig
..så att jag kan få möblera
..så det blir beboligt
..:))
..men det hade ju gått snabbare om man inte hade en värkande hand
..men men
..det får jag helt enkelt ta
..för vad är det man säger
..vill man vara fin eller som i detta fallet
..vill man få det fint
..så får man lida pin
..:))

..nu ska jag försöka få lite mer av den skönhetssömn jag saknat den senaste veckan
..upp om 7h igen
..skolstart 8.30
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar