söndag 13 mars 2011

..torget och raggmunkar..

..vaknade av ett sms i morse
..helt yr i mössan
..hade ju inte sovit många timmar
..men det gjorde inget
..:))
..sms:et var från min bästa vän P
..hon ville ha med mig på torget
..och det fick hon
..fanns inte så många stånd alls
..men räkor inköptes till hennes räkmackor ikväll
..ostkaka till hennes mor
..sen blev det en fika intill torget
..:))
..sen blev det en tripp hem till hennes mor
..där blev det ett antal skratt
..de e för sköna de där H-kvistarna
..:))
..biltema blev dagens Lidl
..ja nu kan ni klia er i huvudet
..men P vet vad jag menar
..;))

..blev bjuden på lunch
..på raggmunken
..åh vilka fantastiskt goda raggmunkar dom serverar där
..med fläsk och lingon till
..nom nom
..:))

..sen irrade vi runt inne på Maxi också
..inte lätt när dom ändrar om
..speciellt när man ska ha något man i vanliga fall inte brukar köpa, men man har alltid vetat vart i affären det har funnits
..helt plötsligt
..så är det flyttat
..ha ha
..nu pratar jag om kort
..ett födelsedagskort i detta fallet
..:))

..nu är jag helt slut
..det har varit en jobbig kväll på jobbet
..har inte alls vart till belåtenhet riktigt
..men de kvällar finns också
..aj aj dessutom
..life is life

..och nej jag ska inget skriva om melodifestivalen
..:))


..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar