lördag 5 mars 2011

..tagit mig vatten över huvudet lite..

..kanske
..men jag hade roligt på jobbet inatt
..längtar redan till nattens jobb
..kul med nya ställen
..men jag vet inte riktigt
..eller jo jag vet att min hand inte håller med mig till fullo
..jag har gett mig Mars ut
..för att känna om jag kommer att klara av att fortsätta
..så nu måste jag se till att jag lyssnar på mig själv också
..har väl redan brutit några löften till andra
..att inte börja tidigare än behövligt
..och det kan man ju säga att jag gjort nu
..hade egentligen inte behövt jobba denna helgen
..men viljan är stark
..ibland starkare än förnuftet
..:))

..nog om det
..sitter nu och väntar på att bli hämtad av min vän S
..som jag i tidigare inlägg har nämnt
..min gamla barndomsvän från Åsa
..ska tillbringa hela resten av dagen hos henne innan jobbet kallar kl. 23.00
..har fått veta att det blir Tacos till mat
..yummie
..de e gott de
..:))

..pratade med min mor tidigare idag
..hon har fått byta rum
..varför vet hon inte
..det var väl en sköterska som tyckte att lite förnyelse kanske bådar gott
..ja vem vet
..:))
..hon kommer att ligga kvar minst till på Onsdag i alla fall
..på Måndag kl 08.00 ska hon köras till Halmstad sjukhus
..slät- eller skiktröntgen
..hon har sagt olika
..så jag hänger inte riktigt med i den svängen
..men jag vet att det är för leverns skull
..sist var det en ökning
..hoppas på det motsatta den här gången
..HOPPAS!!!!!!!!!!!

..solen skiner
..visst är det underbart
..solen skiner
..visst är det härligt
..ja jag skrev det två gånger
..för jag tycker verkligen att det är otroligt skönt
..man blir lite piggare
..det lättar något
..allt blir inte lika tungt
..:))
..måste ju se nåt positivt också
..annars funkar man ju inte
..:))

..nej mina kära läsare
..nu ska jag ut i solen
..önskar alla en underbar dag
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar