torsdag 19 maj 2011

..att minnas tillbaka..

..kollade på mina foton på datan
..som gjorde mig påmind om lite svårare tider man har gått i genom
..allt från självsvält till trafikolycka
..det ger en blandade känslor
..som också påminner om vad livet är värt
..carpe punctum

..min trafikolycka skedde på min gamla motorcykel
..blev påkörd snett bakifrån
..fick bland annat mitt högra ben klämt
..så här såg det ut någon dag efteråt


..här har jag tagit ett kort innan det värsta blåmärket kom
..ganska så svullet


..fick hoppa på kryckor ett antal veckor
..har än idag problem med knät och foten
..i foten rök ett ledband mitt itu
..i knät fick jag något jag inte kan stava till
..men uttalas typ
..knä dissusion
..:))
..den sommaren blev det inte mycket körandes
..den skedde i slutet av April
..och det gör mig lite påmind för iår
..då jag inte har någon nu
..men till nästa år ska det bli ett köp
..:))

..hoppas på att kunna få tag på en liknande hoj igen
..älskade den
..:))


..efter olyckan väntades en lång rehab
..både fysiskt och psykiskt
..några fler saker hände under sommaren
..så framåt sensommaren började det gå lite utför
..jag slutade bland annat att äta
..blev några sjukhusvistelser på grund av det
..tog några bilder
..man ville ju ha koll på hur mycket man smalnade
..kan lägga upp två bilder för att visa er


..på nästa bild kanske ni inte ser på det viset som jag och de som känner mig och vet hur jag i normala fall ser ut


..dessa kort är tagna när jag rasat ungefär 15kg på dryga två månader
..jag hann rasa 7kg till innan jag kom på bättre tankar
..spår
..så sammanlagt 22kg rasade jag på mindre än 3månader
..genom att inte äta
..fick i mig två mycket tunna blodpuddingsbitar när jag var svimfärdig
..men det var allt

..ja det var lite av nåt annorlunda mot vad jag brukar skriva om
..men det kom i mina tankar nu
..annars har dagen flytit på med skola och vänner
..i morgon skall två prov skrivas
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar