torsdag 8 september 2011

..R.I.P..


..Sveriges stolthet
..Stefan Liv
..har lämnat oss
..2011-09-07
..han var mångas förebild
..fortfarande ÄR
..Sveriges hjälte
..folk beskriver han
..ödmjuk
..livsnjutare
..en fantastisk person
..en sann man vi ALDRIG glömmer
..han är älskad av hela Sveriges ishockey
..säkert i många andra länder också
..VILA I FRID
..mina tankar går till familjen
..vännerna
..fansen
..alla berörda
..:((

***** *** ***** *** ***** *** *****

..äntligen har jag en fungerande dator igen
..tack bästa I
..du är en pärla
..hon blåste ut hela dator
..ominstallerade
..datan funkar felfritt
..nöjd
..!!

..i Tisdags gick jag igenom den efterlängtade operationen
..det LILLA ingreppet
..som jag var så nervös inför
..men det var jag ju i onödan
..ha ha
..gick ju hur bra som helst
..här ser ni vad jag tog bort


..efter ingreppet


..kommer nog bli bra
..:))
..hoppas nu inte bara att dom kommer tillbaka
..dom skickas på analys
..men förhoppningsvis så är det helt ofarliga
..talgkörtlar
..det tråkiga med talgkörtlar
..att dom kan komma tillbaka
..då görs det inte igen
..så hoppas nu på att det är
..ofarligt
..borta för alltid
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..finns det något som är så sött som djurbebisar
..de små knyten som springer och hoppar runt
..de små pipen de gör
..här är några kattungar



..visst smälter man lite
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..nu blir det lite kvällsmat
..smörgås med kantarellstuvning
..min bästa vän P är kocken
..:))

..önskar er alla en trevlig kväll
..en kanon Fredag
..!!

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar