lördag 26 mars 2011

..alla koter i ryggraden..

..är nu drabbade av metastaser på min mor
..inget roligt besked
..men det är levern man oroar sig för just nu
..hon har gjort en röntgen och har nu varit på strålning i fyra dagar här denna veckan
..så nu väntas resultat
..HOPPAS!!
..i morgon åker hon hem över permission tills på Måndag
..gott för henne att komma hem en stund
..sen blir det nog en vecka till på sjukhuset för henne
..de ska sätta in en aggresivare cellgift på henne
..en man tar en gång i månaden
..fram till nu har hon fått en mildare variant som hon har tagit tre gånger i månaden
..så nu hoppas jag verkligen att den biter
..bort med skiten
..åtminstonde på levern
..!!!
..så väntar med spänning

..har jobbat 16.00-02.30 idag/kväll/natt
..kan ju säga att när klockan var 23.00
..då kändes det som att klockan borde ha varit mer
..:))
..det var riktigt länge sen jag jobbade 8 timmars pass som croupier
..så det kändes en aning konstigt
..men det var ju inga problem att göra det
..ja förutom handen
..och jag säger bara min RYGG
..så med en värkande hand och rygg tog jag mig i genom kvällen
..tro inte att jag hade det lugnt efter min lilla rast
..oooonej, hade spel konstant de sista timmarna
..:))

..det blev en god lasange efter jobbet
..på en av de andra krogarna vi har i stan
..dom är så snälla
..:))
..så jag och mina vänner/kollegor I och A fick oss en liten after work
..:))

..nu ligger jag och funderar på hur jag ska lägga upp morgon dagen
..bör ju sova några timmar eftersom att jag jobbar i morgon kväll igen
..ska iväg och dricka kaffe hos en familj jag inte har träffat på si så där 8år
..har dock träffat mamman S i skolan förra året
..skulle också behöva fixa med min Walk in closet så att jag hittar de kläder jag vill
..så ja om jag sover till 12 så borde jag hinna med allt som jag vill
..:))

..natti natti
..KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar