söndag 13 mars 2011

..pretty woman & ett glas rött..

..avslutade jag kvällen med efter ett eftermiddags pass på jobbet
..åt en riktigt god lasange som min vän I hade gjort
..så när man slutade kl 21.00 så var det raskt iväg
..var så hungrig och jag visste att lasangen stod där och väntade på mig
..he he
..och på det blev det ett glas rött också som jag precis skrev
..:))

..haft en väldigt trevlig dag på jobbet
..härligt att avsluta helgen med en kanon kväll
..:))

..för övrigt har dagen varit okej
..passade på att städa här
..dammsugning och moppning av golv blev det
..under tiden var I och C iväg och åkte skidor
..lite kvalitetstid med varandra
..:))

..i morgon börjar studierna igen
..ska bli kul
..att få igång daglivet igen ska bli skönt
..även att jag kommer få lite annat att tänka på också
..kunna få fokusera på lite annat
..hoppas att koncentrationen blir bättre denna gången
..för den fanns inte så mycket i slutet på förra terminen som slutade i Januari
..så nu är "lovet" slut
..det blir
..engelska B
..matematik B
..naturkunskap B
..psykologi A
..samhällskunskap A ( kompletering )
..:))

..nu faller mina ögonlock känner jag
..dags att lägga kinden på kudden

..hoppas ni har haft en trevlig helg
..KRAM!

1 kommentar:

  1. Min kvallitetstid med dig är också viktig!! <3

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Lagar gärna din lasagne :)

    SvaraRadera