fredag 11 mars 2011

..att hålla ett barn i handen..

..så liten
..men så varm
..kan ge ro
..ett lugn
..det är en fantastisk känsla
..så liten
..utan massa bekymmer
..utan oro över saker och ting
..dom är helt underbara
..dom får en att le
..dom får att gråta
..men tårar av glädje
..all skratt dom lockar fram


..nu har jag inte skrivit på två dagar
..har inte haft någon ork
..igår kväll grät jag mig till söms
..när jag vaknade var ögonen svullna
..vaknade vid 8 tiden
..men inte för ens klockan var 13
..tog jag mig upp
..jag hade ett måste
..och det var skönt
..för då kom jag utanför dörren idag också

..om vi backar tillbaka till i Onsdags
..kom hem från Göteborg
..min vän I hämtade upp mig
..där hemma var hon i bakets tecken
..brownie´s
..bröd
..så gott


..och här är resultatet på det underbart goda brödet


..sen öppnades det en flaska rött
..mitt på ljusa eftermiddagen
..he he
..ingen av oss skulle jobba på kvällen och hon var ledig igår
..så då gör det ju inget
..:))


..när kak- och brödbaket var färdigt
..då var det dags för middagsmaten
..spaghetti och köttfärssås
..min beställning
..:))
..så då passade jag på att duka


..till maten blev det en film
..sen blev det ännu en film
..dom var riktigt bra
..:))
..sen var jag helt slut
..jag var så trött
..därav inget bloggande i Onsdags

..igår blev det en dag fylld med vänner och barn
..så bilden på hålla hand är ifrån igår

..nu är det snart dags att göra sig i ordning inför jobbet ikväll
..nu var det ungefär en månad sen jag jobbade här i stan
..rouletten ikväll

..först en kaffe
..sen diska för tredje gången idag
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar