tisdag 15 februari 2011

..vika servetter, ja det kan jag..

..det är nu tredje gången jag skrev den rubriken idag
..har precis kommit hem från jobbet
..jobbat 16.00 - 21.00
..som sagt, känns knepigt att gå hem klockan 21.00
..det känns som man "lämnar" jobbet, att någon annan tar över
..och ja det gör kollegan också
..menar mer på ett sätt som om man blir dålig och någon får komma och rycka in
..men man känner sig inte dålig
..hmm, hänger ni med nu
..:))
..kollegan kommer och avlöser och jobbar det sena passet
..21.00 - 02.00
..så jag har inte gått hem pga något annat
..:))

..tillbaka till rubriken
..har vikt ungefär 300 servetter i eftermiddags
..har man inte spel och det är lugnt
..då tar man en hög och viker
..ja om man vill så att säga
..jag brukar göra det
..för att ha nåt att göra
..blev lite städning utöver det vanliga också
..framsidan av bordet torkades av
..stolarna som våra spelare sitter på torkade jag av
..eller ja pallar med ett par ihop svetsade stålrör i modell fyrkantigt eller vad det nu är för material
..det är inte bara 4 ben
..det ska ju vara komplicerade i hopsättningar
..:))

..nu ska jag för en gång skull krypa ner tidigt
..sov knappt 5h i morse
..kom nog i säng vid 05.00
..vaknade vid strax innan 10 tiden
..men efter en viss mängd med kaffe så känner man väl sig si sådär
..:))

..KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar