torsdag 24 februari 2011

..kärt återseende..

..har haft en mycket trevlig vecka här i Göteborg
..träffat vänner man inte sett på allt från någon vecka till nästan ett år sen
..:))
..idag träffade jag min gamla barndomskamrat S som jag alltid lekte med när jag va liten och var hos min far varannan helg i Åsa
..träffade henne i början av hösten förra året
..innan det mötet var det nog ungefär 14år sedan sist


*bild tagen då vid första träffen efter 14år*

..det är en vän man verkligen har saknat alla dessa år
..det känner man nu
..när man sitter på ett fik och pratar om allt
..minnen
..detta är verkligen en kontakt vi inte får tappa igen
..:))
..hennes mor är för tillfälligt bosatt i Belgien
..så vi pratade om att kolla efter billig flygstol och åka dit innan hon flyttar hem till Sverige igen
..det hade verkligen varit kul
..riktigt kul
..:))

..i tisdags var jag och hälsade på mina kollegor på det företaget jag är tjänstledig ifrån
..ja det var många som tittade två gånger innan dom kände igen mig
..hade långt mörkt hår sist jag var där
..och det är det dom alltid har varit vana vid och se mig
..:))
..tyckte det var lite kul

..igår blev det en bergstur med min vän P och hennes två hundar
..ett av korten bloggade jag igår
..kommer upp något mer igen när jag sitter framför en dator
..och här kommer dom
..:))










..nu blir det en kopp kaffe
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar