lördag 26 februari 2011

..på kattpromenad..

..lite annorlunda än en hundpromenad
..:))
..men hemma hos min mor i Falkenberg är det kattpromenad som gäller
..eller rättare sagt
..min mor går ut och leker med Totte
..så på så sätt kommer hon ut och rör på sig
..då hon inte orkar mycket mer
..så blir det nytta med nöje
..så ibland följer jag med ut när jag är här
..oftast när solen skiner
..så jag kan ta lite kort
..:))



..det är inga små tassar han har
..skeppskatt som han är
..:))
***** *** ***** *** ***** *** *****
..kommer att få börja jobba snart igen
..det känns både skönt och oroväckande
..innan Mars slut
..så lär jag veta vad jag måste
..eller inte måste
..hade en trevlig kväll igår
..idag har det varit lugnt här
..har tvättat lite
..även för min mor
..nu ligger hon i soffan och sover
..en jobbig värk har hon idag
..hon tog sig en metadon innan hon la sig
..så hoppas nu att det har hjälpt lite
..tills hon vaknar igen
..stackarn
..har inte mått så bra idag
..känns som det blir mer och mer
..saker som blir värre runt omkring
..nya jobbiga saker som dyker upp
..nu börjar ensamheten bli tung
..känner nu
..att jag verkligen skulle behöva någon vid min sida
..KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar