torsdag 10 februari 2011

..fick inte plats i resväskan..

..vilket jag tyckte var mycket synd
..:))
..min vän I med pojkvän begav sig av till Thailand idag
..körde ner dom till stationen i natt
..de åkte buss till Arlanda kl 01.45
..kom på tidigare idag att jag känner ett antal personer som befinner sig i Thailand just nu
..okej att det är ett mycket populårt resmål, men att alla är där samtidigt
..det är lite kul
..inte alls avis
..inte alls
..:))


..men jag hade nog valt Australien eller till och med Nya Zeeland om jag skulle få välja en resort i den världsdelen
..:))
..men det är klart
..det blir väl Thailand once in my life time
..:))


..sitter nu i köket hos min guddotter och hennes mamma
..hon fick lite jeans av mig idag
..två par fick vi tyvärr skicka tillbaka
..oj oj oj va förstora dom va
..men resten i samma storlek satt bra
..något förstora
.. men inget ett skärp kan lösa
..:))


..nu har jag avancerat
..jag har lånat en bok på bilblioteket
..på ENGELSKA
..det språket är inte min starka sida
..men tänkte att det skulle bli
..:))
..The short second life of Bree Tanner
..Stephanie Meyer
..har blivit lite "såld" på Twilight
..:))
..såg ettan och tvåan i förra veckan nä'r jag var hos min vän P
..ska snart se trean
..:))
..KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar