tisdag 15 februari 2011

..grymt bra kväll..

..länge sen man hade en sådan riktigt grymt bra kväll
..en Måndag
..:))
..nej det var inte för att det var Alla Hjärtans Dag
..för det hade jag ingen att dela med i år heller
..borde köpa mig en trisslott
..:))

..somnade klockan 05.00 i morse
..upp som en sol strax innan klockan 10.00
..ja, jag känner mig lite överambitiös
..hör inte riktigt till vanligheten när jag har jobbat natt
..går på nu klockan 16.00 igen
..men först väntas besök av min vän I´s mor
..första gången jag träffar henne
..och då är I i Thailand
..:))

..kallt, kallt, kallt
..vill ha vår nu
..tänk om det bara kunde lägga sig över +5´c
..visst hade det varit skönt
..:))
..hoppas nu att vädret är bra på Fredag
..sen kan det vara hur som helst nu fram tills dess
..men snälla, va bra väder på Fredag
..för då ska jag sätta mig och köra ett antal mil och hämta de två solbrända på Arlanda

***** *** ***** *** ***** *** *****

..igår var jag ute och hälsade på min vän A långt ute i skogarna
..tror inte att vi har setts sen i somras
..så det var riktigt trevligt
..men va kallt det va i huset
..jag som är så frusen av mig
..fick låna räven som hon sa



..lite söta var dom
..:))
..men dom värmde fossingarna gott
..och det är ju huvudsaken
..:))

..KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar