lördag 12 februari 2011

..foto stund..


..funderade på vad jag skulle skriva idag
..kom fram till att jag kunde ju lägga upp ett annorlunda inlägg mot vad jag brukar
..så här får ni lite bilder på min vän P´s valps utveckling
..alla foton är tagna av P.S och/eller H.O
..förutom det sista
..det har jag tagit
..:))

Ramatuelle v't Rijkenspark

"Filou"


11 veckor


14 veckor


18 veckor (första gången i snön)


18 veckor


6,5 månad


***** *** ***** *** ***** *** *****

..lite mindre bra tagna kort kommer här







***** *** ***** *** ***** *** *****

..lite svartvitt


Gumman & Lurvas



Tottes tass



Akira & Jag



Akira


***** *** ***** *** ***** *** *****

..ja ni som inte tidigare har följt min blogg, ni kanske förstår att jag tycker om djur
..:))

..snart kommer sommaren
..och min pärla är såld
..:`(


..men jag hoppas att jag kommer få köra några mil i sommar i alla fall
..lånar min mammas
..;))
..OM jag får
..har ju fått det förut så
..:))

..avslutar med dessa bilder
..nu är det avklippt/urtaget



..KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar