torsdag 3 februari 2011

..kanske dags att ta tag i detta igen..


..man får ju dåligt samvete
..jag som förut va så insatt i detta
..såg till att jag skrev en gång om dagen
..ja ibland blev det flera gånger om dagen
..hmm
..skärpning!
..:))

..mycket har hänt
..ett nytt är är kommet
..en månad som har rusat iväg
..vart tog Januari vägen?
..ja det undrar jag

..Januari har väl varit relativt lugn ändå tycker jag
..men ändå har dagarna bara "schwissat" förbi en
..men ett roligare avslut på Januari har jag nog aldrig tidigare haft
..hade vår årliga årsfest med jobbet
..en mycket lyckad tillställning och det blev väääldigt sent in på natten
..eller ja morgonkvisten är väl mer rätt benämning för det
..it was NICE!

..dagarna innan fyllde min mor år
..51
..jag har också hunnit med och bli ett år äldre
..:))
..min födelsedag firades med goda vänner och kollegor på en restaurang i stan
..och krögaren är bara för snäll
..två flaskor champange fick vi till bordet som en liten present från dom till mig
..nu var det ju inte vilken restaurang som helst
..för där känner jag personalen
..en av stans bästa!!
..:))

..hmm
..vad kan jag mer berätta om vad som hänt i början av detta 2011
..jo, jag har fått lägenhet i stan nu
..känns så otroligt skönt!!
..har ju nu sådana problem med att ta mig hem efter jobbet när jag slutar 02.30-03.00 tiden
..har ingen bil
..men min kära vän I är en ängel
..hon hjälper mig
..och det är jag evigt tacksam för
..:))
..så den 16 Mars bär det av in mot stan
..:))

..sen har det också hänt tråkigare saker också
..när det gäller mammas cancer
..den har tyvärr spridit sig till levern och är nu satt på cellgifter
..håret är väck och en peruk är kommen
..kändes väldigt konstigt att se
..hon har alltid haft långt hår
..alltid varit rädd om sitt hår
..men hon trivs någorlunda ändå
..hon tycker till och med att det är lite skönt att slippa tänka på håret
..mindre värk pga hon slipper ha uppe sina armar för att tvätta håret
..tänka vad man sparar in på schampoo och inte tala om balsam
..:))
..det är fortfarande osäkert
..hon gjorde nu en röntgen efter 1mån behandlig
..tyvärr har det ökat liiite på levern
..så jag hoppas
...........`(

..ja det blev en del skrivet här idag
..tror jag avslutar med lite bilder som har blivit tagna på senaste

..KRAM!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar