fredag 25 februari 2011

..neonrosa..

..raggsockar


..fick jag idag av J
..beställde dom förra gången vi sågs
..tyvärr får inte färgen sin rättvisa på bilden
..men så sköna
..:))
..förstår inte varför det blir så här på andras datoret
..hur många gånger jag än trycker på enter
..så blir det inte mellanrum
..nu tänker jag på texten INNAN bilden
..(men nu när jag har redigerat igen, då blir det minsann ett mellanrum där också)
..och när jag ska skriva UTAN mellanrum
..ja DÅ blir det mellanrum
..trycker jag på "raderarknappen" så kommer texten upp till höger om ovanskriven text
..suck
..:))
..men men
..får väl redigera detta inlägg sen

***** *** ***** *** ***** *** *****

..när jag var framme här i Falkenberg i förmiddags

..så blev det en fika på Ritz med min mor

..jag nöjde mig med en kaffe

..men min mor hon lyxade till med en semla

..och det är inte jag något fan av

..tycker inte om mandelmassan


..men jag kan ju hålla med dom som tycker dom är goda

..att dom ser smarriga ut

..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..sitter nu uppe hos min mors granne

..varje sista Fredag i månaden träffas dom

..dom kör en syjunta med fika


..så då passar jag på att blogga med lite sällskap
..men det är kul

..äldre folk har inte mindre kul för det

..många skratt blir det även här

..:))

..en virkar

..tre stickar

..en gör ett origami

..en bloggar

..en vill hjälpa till

..:))






..ja man kan göra vad man vill

..det är ju gemenskapen som räknas

..dock är väl jag den som är minst social

..ja ni förstår vad jag menar

..:))

..vid fikat så bjöds det på frallor av alla dess slag

..med många olika pålägg

..bland annat en LIMEmarmelad




..det var något nytt

..har faktiskt aldrig hört talas om att det finns

..men sååå god

..jag älskar lime

..massa lime i drinkar

..ja tack!

..mojito

..:))





..see ya!


..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar