måndag 23 maj 2011

..vilken grej alltså..

..helt otroligt
..människan är bra rolig ibland
..vem f*n stjäler ett paraply på krogen
..ha ha
..det är ju riktigt skrattretande löjligt
..ett paraply köper man lätt ett nytt
..så det hänger jag inte upp mig på
..men hallå
..ett paraply
..ska den största drinken göras
..eller vad?
..ha ha
..det regnade inte ens ute
..ja ja
..har haft en kanon bra kväll på jobbet
..:))
..ville först inte ha det passet
..men man kan säga så här
..jag är j*vligt glad över att jag valde att ta det
..money money money
..must be funny
..and it is
..:))

..tog mig en sovmorgon i morse
..klev upp vid 13.00
..satt på balkongen med kaffe i solen och kände att jag ville ut och gå en liten sväng
..tog två flugor i en smäll
..promenerade till min vän S och hennes sambo G och tog en iskaffe
..den var väldigt god
..den satt fint
..när det var dags att gå hemåt så tog jag en annan väg
..och den var lääängre än jag trodde
..så det slutade på 8-9km's promenad
..fick lite regndroppar på mig
..men klarade regnet
..:))
..helt underbar promenad
..kan säga att det kändes i ben och rumpa när jag kom hem
..backar utan dess like
..den ena brantare än den andra
..:))
..sista backen hemma ve
..den är så brant att även nerför är en match
..minsta lilla du inte håller "emot" och du lätt kan tippa framåt
..och det kan också gå väldigt fort
..:))
..funderar på att ta denna promenad till en Söndagspromenad
..hade ingen aningn om att naturen ovanför mig var så vacker
..perfekta vägar att gå
..fettförbränning är resultaten när man går där
..och det gillas
..!!
..))
..känner av i benen
..härlig känsla
..strechade lite extra innan
..men jag lär känna av det ändå
..gott
..:))
..lägger upp lite bilder i morgon
..nu är det dags att försöka sova några timmar
..blir mycket plugg i skolan i morgon
..så lite sömn kan va bra att få
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar