onsdag 11 maj 2011

..skratta eller gråta..

..tror jag väljer att skratta

***** *** ***** *** ***** *** *****

..åska
..härligt med lite dunder o brak
..jag tillhör dom som fullkomligt älskar åskan
..det är så mysigt att till exempel sitta på en altan
..insvept i en filt
..bara se på när regnet öser ner
..när himlen lyses upp av blixtar
..och mullret
..tyvärr kan jag inte göra det här hemma
..har inget tak över balkongen
..det blev köket
..tillsammans med min vän T
..hon hade med sig en fantastisk god rabarberpaj
..hennes urgulliga lilla Puff
..stackarn
..han är som de flesta andra djur rädd för åskan
..det kan jag förstå



..han låg först under bordet i rummet
..sen när det hade lugnat sig
..då la han sig på kudden
..så söt
..men man ser att han är rädd
..<3
..när vi satt i köket
..hade han kunnat
..så hade han krypt in under skinnet på T
..lille plutten

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar