måndag 9 maj 2011

..började dagen med försovning..

..hade ställt alarmet två gånger
..08.45
..09.00
..lektionen började 11.00
..10.17 vaknar jag
..10.34 sitter jag på bussen
..11.05 är jag i skolan
..suck
..jobbade igår kväll och slutade 02.30
..som tur sov jag hos min vän I inatt
..så bussen gick från hållplats till hållplats
..så tur i oturen

***** *** ***** *** ***** *** ******

..någon som inte behöver tänka på några tider att hålla är ju denna lilla söta
..Cissi


..så svalt och skönt på trappen
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..mycket känslor nu som spelar spratt
..bland annat att jag fick sälja min motorcykel förra året
..min Svarta Änka
..det gör ont
..men jag ska väl på nåt sätt få ta någon tur på två hjul i sommar
..hoppas
..!!
..här är hon nytvättad och fin
..:))



..HONDA BLACK WIDOW 750 -01

***** *** ***** *** ***** *** *****

..kom precis hem från jobbet
..en riktigt bra eftermiddag/kväll
..skönt när det väl börjar vända lite
..:))

..min förkylning håller på att ta kål på mig
..blir nog att åka och ta allergiprov
..man vet ju aldrig
..så det är ju lika bra att kolla upp
..:))

..för övrigt har dagen varit bra
..fick mig en dos av solen på min vän S´s balkong innan jobbet i eftermiddags
..kaffe
..kladdkaka
..glass
..mums
..:))

..nu ska det kureras och läggas
..i morgon upp till skolan för att börja med ett grupparbete inom psykologin
..socialpsykologi
..mycket intressant ämne
..riktigt kul
..:))

..KRAM!

2 kommentarer:

  1. Lycka till på provet imorgon!

    SvaraRadera
  2. He he, jag har inget prov i morgon ;) Det är A klassen som har, jag läser B :) Men jag kan behöva ett lycka till inför grupparbetet i morgon, så TACK :-)

    SvaraRadera