söndag 22 maj 2011

..att tänka positivt..

..är ett viktigt redskap här i livet
..positiva tankar ger positiv energi
..det mår man bra av här i livet
..tänk va mycket negativ energi man drar åt sig alldeles i onödan
..det är inte bra
..jag vet om att jag ibland är mycket mottaglig av den negativa energin
..det är inte bra
..hade senast idag en sms konversation där jag blev påmind om den
..för ett år sen eller två
..styrde den negativa energin mig
..och det fick mig att inse att det var dags att börja sålla
..bort med det negativa och fokusera på det positiva i livet
..men det går ju inte på en femöring
..ibland funkar det jätte bra
..ibland inte
..jag jobbar på det
..det går bättre
..har alltid varit väldigt lättpåverkad av vad vänner tycker och tänker
..si o så
..vise versa
..men nu har jag börjat stå på mig
..jag behöver inte tycka så
..bara för att den andra tycker så
..vi kan inte alla tycka och tänka på samma vis
..men man behöver inte vara en sämre människa för det
..:))

..klarade mitt omprov i Naturkunskap B i Fredags
..kroppen o cellen
..22/24 poäng
..skönt
..HAPPY

..överraskade min kära mor i Fredags
..hennes bästa vän skulle dit
..så efter många om och men
..så kunde jag åka med
..TACK BÄSTA C
..fick umgås och ha det mys med min mor och hennes bästa väninna under kvällen
..minipizzor bakades
..så gott
..:))
..idag blev det en sväng till Gekås
..köpcentret i Ullared
..men ingen Morgan syntes till
..ha ha
..hem åkte jag med min mors väns dotter Z
..en av mina närmsta vänner
..hon och hennes mormor
..ja min mors väns mamma B
..ha ha
..ja ni förstår
..de två åkte dit och vi passade på att göra detsamma
..och så kunde jag komma hem i tid
..till jobbet
..:))

..vart en riktigt lugn kväll på jobbet
..men lite fick man ju att göra
..det känns
..i både handen och ryggen
..blir tokig snart
..orkar inte med mer nu
..men nu blommar inflammationen upp igen
..suck
..och åter suck
..så ortosen är på igen
..kanske skulle fixa något liknande till ryggen med
..ha ha
..det löser sig nog
..om man tänker positivt
..:))

..har börjat fundera på bil nu
..det skulle underlätta väldigt mycket
..kommer dock inte sluta åka kollektivt
..för det är trots allt det billigaste alternativet
..men ibland kan man behöva en plåtburk på fyra hjul
..kanske en Golf
..dom är ju billiga och bra så länge dom är hela
..:))
..jaja, vi får se

***** *** ***** *** ***** *** *****

..ska man va blond eller brunett
..??



..vet i alla fall att jag vill ha mitt långa hår tillbaka
..kan man klippa det långt
..??
..HA HA

..nu är jag trött
..så trött att det svider i ögat
..det är ju en dag/jobbdag i morgon med
..:))
..sov gott
..men det gör väl de flesta klockan 4 på morgonen
..:))
..KRAM!

1 kommentar:

  1. jag träffade en väldigt intressant människa i fredags och hon gav mig en massa energi genom sina tips. vissa människor har ju en sådan påverkan på oss, eller hur? Hon trodde på ngt som kallades affimering eller vad det nu hette. Det handlar i alla fall om hur tankeverksamhet faktiskt kan hjälpa. Om man tror på det såklart. En sak som hon sa om negativa tankar var att spola ner dem i toaletten. Jag frågade om hon skrev dem på pappret innan hon torkade sig med det hi hi men hon hade aldrig gjort det( men hon skulle faktiskt prova) Hon "skickade" ner de negativa tankarna i toan , på med papper och spola ordentligt. kan vara värt att prova.

    SvaraRadera