tisdag 31 maj 2011

..premiär..

..för den lilla grillen hos mor
..jag och en av mina bästa vänner I tog en minitripp västerut
..första gången dom träffades
..så det var roligt
..de tyckte om varandra
..det är ju bra
..:))

..vi grillade fetaost- och baconbiffar
..halloumiost
..(självklart grillades en marschmellows också)
..;))
..till detta blev det potatissallad
..grönsallad
..en öl
..:))

..visst är grillen lite söt
..:))

..biffarna överst är med all fyllning
..de nedersta utan lök och fetaost
..små smulor i dock
..:))

..här har vi den upplagd
..det var lika gott som det ser ut
..!!
..mumma
..:))

..nu när sommaren smyger på
..när man kan börja visa sina tatueringar på de ställen du oftast döljer av långbyxor
..långärmat
..tröja
..så blir man allt lite sugen
..ny
..bygga på
..ny
..bygga på
..ja det är ju lite så
..har man gjort en
..vill man ha en till
..:))
..min största har jag på min vänstra vad
..funderar på att bygga på den
..upp till midjehöjd
..:))

..ser ut som jag har brun utan sol på mig
..men det har jag inte
..:))
..gav bilden lite mer skärpa
..för att färgerna skulle synas bra på bilden
..därför blev benet lite gulaktigt
..;))
..denna tatueringen har hjälpt mig
..stärkt mitt självförtroende vad gäller mina ben
..förut har jag vägrat gå utan strumpbyxor
..barbent inför andra
..men efter denna gjordes
..så har jag inga problem längre med det
..:))
..helt otroligt vad en målning kan göra för en
..:))

..nu har jag avslutat kvällen med en liten
..men underbar spa-behandling
..på mig själv
..av mig själv
..så skönt
..!!

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar