måndag 9 maj 2011

..varför leva kvar i det förflutna..

..hade för 7år sedan en dispyt men en tjej
..för mig är det nåt som hände DÅ
..för mig är det något som är GLÖMT
..inget allvarligt och egentligen inget som direkt sårade någon utav oss
..när man tänker tillbaka på det
..så var det egentligen bara något barnsligt
..men hon hänger kvar i detta
..ikväll pekade hon ut mig inför hennes vänner
..varav några är mina "kollegor"
..även om jag har släppt detta
..gått vidare
..vuxit inombords
..så känns det inte kul
..att veta att hon än idag går runt och hänger upp sig på detta
..det verkar lite som att hon försöker vända sina vänner mot mig
..men jag hoppas att dom är då pass vuxna att dom bildar sig en egen uppfattning
..och gör dom inte det
..så ja, då är dom kanske inte värda min vänskap heller
..vet inte
..jag kan ju ha fel
..men det är precis så det uppfattas
..det var en tjej till inblandad
..men mellan henne och mig är det lagt på hyllan
..hon och jag kan föra en konversation utan några dimmor
..ja så uppfattar jag det iaf

..förutom det
..så hade jag en kanonkväll på jobbet
..innan dess gjorde jag premiär som åskådare på trav
..kan ju säga att det var första gången
..men inte sista
..det var så himla kul
..så mäktigt att se det live
..när man i tidigare fall bara sett det på tv
..bara det dundrande ljudet när dom springer förbi en
..ungefär som att gå på hockey live första gången
..riktigt stor skillnad
..och så roligt
..lyckades pricka in två vinster
..totalt 85:-
..haha, men det är ju vinst
..:))
..sen att jag inte plussade, det e ju en annan femma
..:))

..i Lördags blev det en mycket trevlig utekväll med min bästa vän P


..lagade hemmagjord pizza
..till det drack vi gott vin
..många skratt blev det
..sen blev inte utgången som först planerad
..men kul hade vi ändå
..:))
..bjuder på lite bilder
..:))







..naglarna fixades också inför kvällen
..o så blev dom


..nä, nu e det dags att krypa till kojs
..natti natti
..KRAM!

1 kommentar:

  1. Jobbigt när såna dispyter inte kan glömmas av alla parter.

    SvaraRadera