söndag 29 maj 2011

..älskade mor..

..grattis på morsdag
..älskar dig

..1986
..jag är 2år
..mor är 26år
..jag är idag 27år
..så 25år sedan är detta kort taget
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..studenter
..ja nu är kvällarna på stan fyllda med studenter som går på bal
..en mycket vacker upplevelse
..har själv inte gått på bal
..men alla har så vackra klänningar
..snygga o häftiga håruppsättningar
..läckra killar i kostym
..:))
..dock något för ungt för mig
..men inte för ögongodis
..:))
..har ett många håruppsättningar
..men fick fånga en på bild
..har fått godkännande av tjejen att lägga ut dom på bloggen
..man får inte frisyrens rättvisa på bilderna
..men i verkligheten
..så j*kla snyggt
..:))



***** *** ***** *** ***** *** *****

..har nu jobbat 5 nätter på rad
..haft skola
..och en massa annat man har velat göra
..så man har varit rätt så trött de senaste dagarna
..men idag fick jag sova ut
..så skönt
..:))
..fick lånat en bil igår
..då jag jobbade utanför stan
..vilket var himla kul att få komma iväg
..nåt nytt
..nytt folk
..ny miljö
..han hade ingen brådska med att få tillbaka den
..så det var gott
..:))
..TACK C
..bilen var grymt skön att köra
..:))

..nu i helgen har det varit Jönköpings marknad
..för första gången på flera år
..så är jag inte uppbokad på nåt under dagtid
..så det blev en sväng på stan tillsammans med min vän S
..fyndade 2 par skor
..100kr för de vita
..149kr för de svarta



..en mycket nöjd Jeanette
..love them!
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..sommar
..ja när kommer den tro?
..igår frös man med en tjockare jacka och halsduk
..det är JUNI nästa vecka
..det känns lite surt
..men värmen kommer väl förhoppningsvis snart
..kommer säkert lagom tills man börjar jobbet i sommar
..:))

..sen är jag ju också rätt frusen av mig
..men ändå
..:))

..nej, dags att ta i tu med lite göra i hemmet
..strax iväg till en inflyttningsmiddag
..trevligt ska det bli
..:))

..see ya!


..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar