lördag 18 september 2010

..Torsdag blir Fredag..

..ännu en gång
..som jag ska blogga för två dagar
..och har ingen riktig koll på själv vad jag gjorde på vilken dag
..men några saker minns jag
..:))
..jag fick mitt hår färgat och klippt av min vän P
..så här får ni se lite bilder
..:))




..o så blev resultatet


***** *** ***** *** ***** *** *****

..hmm, kom på en till sak
..började med en hårförlängning på min vän T på Onsdagen
..som jag blev färdig med på Torsdagen


***** *** ***** *** ***** *** *****

..bor nu hos min bästa vän P och hennes sambo och deras katter
..TACK!! LOVE U ALL!!

..Cissi


..Sussie



..en misslyckad bild som jag redigerade
..gillar bilden skarpt!



***** *** ***** *** ***** *** *****

..försöker få dagarna att gå
..försöker att inte deppa ihop
..försöker sysselsätta mig
..försöker hålla mig till vännen som gör mig glad
..
..o jag lyckas rätt bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar