torsdag 16 september 2010

..dagen är kommen..

..igår kom den dagen (redan i Tisdags egentligen)
..som jag inte ville skulle komma
..men den kom
..denna gången fanns ingen annan utväg
..för mig
..livet dansar inte på rosor
..möjligtvis på taggarna
..för ont gör det
..riktigt ont
..i hjärtat
..magen är i oro
..depressionen gör sig ihågkommen
..mitt hjärta är itu


***** *** ***** *** ***** *** *****

..tog mig en frukost på ett café i stan
..där fick jag besök
..o man måste ju dela med sig
..så de fick massa bröd


..kolla in nästa bild
..ser ut som en 3D bild


..:))


..sen tog jag mig en promenad bort till min vän T
..för att hjälpa henne med sitt hår
..svart extensions
..idag har jag en brännblåsa på mitt högra pekfinger
..aj aj aj


..syns inte så jätte bra
..men den e där
..:))

..träffade min guddotter igår
..inte vart så ofta på senare tid
..men det ska det bli nu i fortsättningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar