måndag 6 september 2010

..en Måndag, helt vanlig Måndag..

..ryggläge hos min vän P
..nja, inte på denna bilden dock
..:))

P o J

..ullared på tv
..alla våras Morgan
..å så har han fått en vän
..:))

..testar att blogga genom min iPhone
..men kan inte skriva direkt i bloggen
..så jag får skriva i anteckningar och sen kopiera o klistra
..varför vara enkelt när det kan vara krångligt??

..kom hem till P vid 14 tiden idag
..innan dess va jag hos min mormor och morfar och åt god, mycket god mat
..fiskgratäng/pudding, potatis, vit sås och grönsaker
..sååå gott!!!


..har kört min kära mor till palliativa
..där ska hon nu ligga i en vecka för att öka sina smärtstillande
..så risken finns ju att hon kommer att se rosa elefanter med skära prickar på
..:))

..Akira har valp tränat lite idag
..:))


***** *** ***** *** ***** *** *****

..igår, Söndag
..då fick hjärtat sålt sin gamla bil
..den trogna röda faran är nu såld
..så jag fick köra fin bil hit
..körde först förbi min gamla lägenhet för att hämta lite saker
..sen vidare till min mor
..4mil uppåt i landet
..först hade jag åkt 17mil mot havet
..västra sidan
..hos min mor tillbringade jag natten
..för att idag Måndag, köra ytterligare 10mil uppåt i landet
..:))

2 kommentarer: