tisdag 14 september 2010

..mycket på en dag..


..måndag bjöd på mycket
..lite för mycket
..men kan inte berätta allt här
..men lite ska ni få ta del utav
..:))

..började dagen med en arbetsintervju
..servitris/bartender
..sen promenerade jag hem till min ny hemkomna vän R
..där fick jag smaka på godsaker
..arabisk efterrätt
..baklava

..och det va gott
..men man va ju lite skeptisk först
..men man måste ju smaka innan man kan säga nåt

..hon hade fått pedikyr innan hon åkte hem
..och jag va ju tvungen att ta kort
..som vanligt
..:))


..sen var det dags för nästa
..hehe
..kölapp, någon?
..skulle träffats senare på kvällen
..med övernattning och tjejsnack
..men så blev det tyvärr inte
..så det blev en fika o promenad innan hon skulle träna
..huvudsaken att jag får träffa henne iaf
..vi åkte till ett fik på E
..med dålig service den här gången
..tänk om hon var vegeterian?
..P ville ha en ostfralla
..det fanns bara frallor o baguetter med kött i
..konditorn kunde inte ens bre en ostfralla till henne
..frallor har dom gott av
..så vill man tappa gäster pga man inte är servicemainded
..så är det ju deras problem

..kan nog behövas

..när vi druckit upp och ätit upp ägg o korv mackan vi delade på, så tog vi oss en promenix
..men innan vi lämnade fiket
..tog jag ett kort
..:))

P

..vi gick ner mot parken


..o så här skoj hade vi
..:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar