torsdag 23 september 2010

..åkte från stan..

..det har varit ett par jobbiga dagar
..i Söndags valde jag att åka bort
..åkte till min mamma
..väster ut
..valde att lämna J
..det gör fortfarande ont
..samtidigt som man valt att gå vidare
..att gå längs med solstrålarna
..kan inte deppa ihop
..igen
..min kropp o mitt psyke tog för mycket stryk sist
..vill inte hamna på botten igen
..det är tufft
..men jag försöker hålla mig uppe på fötterna
..lyckats bra hittills
..lämnade J utan att ha någonstans att ta vägen egentligen
..men jag har tur som har min vän P
..hon är en sann vän
..vi har känt varandra sen 1990
..sen dess har vi varit bästa vänner
..hon och hennes sambo öppnade dörren för mig
..och jag har haft riktig tur
..fick en lägenhet väldigt snabbt och det är inflyttning nu redan den 1 Oktober
..lite utanför stan
..men det gör inget
..det är fint där ute och det tar inte lång tid
..varken med bil eller tåg

***** *** ***** *** ***** *** *****

..träffade min mammas nya granne E igår
..hon är i min ålder
..ett år äldre
..mycket trevlig o go tjej
..hon har en son på 3år, men han sov
..så han har jag inte träffat än

***** *** ***** *** ***** *** *****

..lite bilder från veckan




..blev inte mycket bilder under dessa dagar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar