onsdag 8 september 2010

..tisdag blir onsdag..


..idag har varit en blandad dag
..trött-pigg-orkeslös-pigg
..nu e klockan 22.54
..varför är jag pigg nu?
..är hemma hos min vän L
..ska låna en kudde här

..tog en långpromenad med min vän P och hennes vän M, med deras hundar
..Akira o Berta

..o nu ville hon lägga sig o sova
..så jag fortsätter att skriva i morgon
..på nåt sätt måste man ju kunna få fram den där John Blund
..eller?

..sitter på IKEA och har precis gjort magen nöjd
..köttbullar, IKEA's specialitet
..men det är gott och det mättar magen
..avnjuter just nu en kopp kaffe
..försöker få tiden att gå
..ska idag vid 14.30 iväg och bli sminkad i utbildningssyfte
..ska bli kul
..gillar sånt
..make up är alltid roligt
..speciellt när man blir sminkad på ett proffsigt sätt
..:))

..sen blir det körning hemåt
..15mil
..men ska göra en avstickare och lämna lite utsorterat till min vän M
..så man är inte hemma förens sent ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar