onsdag 8 september 2010

..tidsfördriv..

..solen skiner starkt mot fönstret
..har ett par engelsktalande studenter två bord bakom mig
..personal som skrattar med kunder
..kaffet börjar ta slut
..undrar om det är påtår
..chokladmuffinsen med vit choklad riven uppe på är uppäten
..ja den försvann fort
..den smälte i munnen
..shit,oj, jag glömde fotografera den
..helt otroligt att jag glömde
..ja ni som vet förstår
..när jag vänder mig om så inser jag att det inte är bara jag som sitter själv
..känns underligt ibland att sätta sig själv på ett café eller en restaurang
..men det e mer vanligt än vad man tror
..eftersom jag själv har jobbat endel inom restaurang på olika vis, så ser man det dagligen
..nu börjar klockan närma sig halv tre
..dags att köra ner för gatan och hitta sig en parkering
..nu ska det bli make up by J


..det blev jag själv som sminkade mig under instruktioner från J
..tänkte jag skulle testa på det ikväll igen inför jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar