onsdag 15 september 2010

..en trasig tisdag..

..ligger i en brun skinnsoffa
..det finns två
..i den andra sitter min vän P och hennes sambo F
..jag ligger raklång
..snett ovanför sitter platt tv:n på väggen
..så lite sne i nacken blir man
..:))
..om man kan säga så?
..ja ni förstår förhoppningsvis

..har varit väääldigt onyttig idag
..men det måste man ju vara ibland
..:))
..burger king till lunch, choklad i skolan, mc donalds till middag och glass o snacks nu till tv:n
..ja ja, beach 2020 är långt kvar
..:))

..har haft första skoldagen idag för den här terminen
..läser ju upp min gymnasie kompetens
..Sv B, Sh A, Nk B, Ma B och Da A
..det är mina ämnen för i höst

..i morgon blir det upp tidigt
..P ska vara i skolan 07.45
..så då blir det till att vara morgon pigg i morgon
..blir ett par ärenden på stan, sen hem till min vän T för att hjälpa henne med att sätts i extensions
..eller hur det nu stavas
..sen blir et hem till min vän P's mamma för lite kaffe och hämta ett tidnings utklipp

..natti natt mina läsare!

..fick inte iväg det igår kväll, strul med uppkopplingen på iPhone

..denna underbara kissemisse låg så sött nedanför min kudde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar