torsdag 30 september 2010

..sista natten..


..jag är "bostadslös" här i den staden jag bor
..har ju en lägenhet i en annan stad som jag sagt upp
..men det är ju här jag pluggar och jobbar
..det tog mig bara några dagar att få tag i en lägenhet efter det att jag lämnat J
..och jag behöver inte vänta 3månader
..får flytta in i morgon
..2v efter att jag fått den
..så jag har haft tur
..jätte tur!!

***** *** ***** *** ***** *** *****
..hittade en liten fågelunge ikväll
..tog upp den i mina kupade händer och ropade ut min vän P
..hon tog den till ett träd på trädgården
..när hon skulle försiktigt sätta den uppe på en gren, så flög den själv upp i trädet
..vilken lättnad
..vi trodde den var skadad




***** *** ***** *** ***** *** *****
..skulle ha jobbat ikväll
..men kroppen sa nåt annat
..orkade inte ens åka in till stan för att träffa 2 goda vänner, för en fika på stan innan en utav dom skulle jobba istället för mig
..undrar hur det går för dom?
..hoppas dom har kul o tur
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****
..nähepp, nu ska jag sluta mina ögon och hoppas på en go natt sömn
..natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar