tisdag 28 september 2010

..fem dagar sen..

..som jag skrev här sist
..finns så mycket jag vill säga
..så mycket jag vill visa
..men vet inte vart jag ska börja
..hur jag ska börja
..vad vill jag dela med mig och inte
..det har minst sagt varit en berg och dalbana i mitt liv på sistonde
..ena dagen är lätt att hanskas med
..den andra inte
..ena stunden känns allt okej
..den andra känns allt åt skogen
..i mildare ord
..förr fick jag alltid höra att jag var som en öppen kortlek
..jag visade tydligt hur jag mådde
..men idag, så är kortleken inte i spel längre
..inte på samma sätt i alla fall
..försöker ha ett poker face
..och jag tror att jag lyckas ganska bra
..mina närmsta ser nog igenom mig
..men inte omgivningen, får jag hoppas
..måste, för att kunna hålla mig på benen
..måste vara stark
..även att det är jobbigt
..så känns det som ett måste

..har haft ett par roliga stunder om vissa dagar i alla fall
..utgång i Lördags med goda vänner
..bjuder på lite bilder

..sitter vid mammas dator

..och den gillar inte riktigt detta programmet
..så detta inlägg kommer att uppdateras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar