onsdag 1 september 2010

..kärt besök..

..det är alldeles för sällan vi träffas
..lika ledsamt varje gång man skiljs åt
..hon gör att den staden ännu finns kvar mitt hjärta

P

..hon var förbi passerande i min stad sent igår kväll
..hon var på väg hem från Gotland
..hundutställning i Visby
..så jag fick även träffa födelsedalgsbarnet Akira

..Akira hade hundsällskap
..fina Freja

..första gången jag träffade Freja
..himla trevlig hund

F o A

***** *** ***** *** ***** *** *****

..tisdagen började med att man va helt väck när man vaknade på morgonen
..men efter en stund kom man upp på benen
..då var det date med tvättstugan som gällde
..hann med 4 av 5 maskiner
..inget viktigt det som inte hanns med

..sen bar det ut till min underbara bästa vän P

P

..det e så komiskt
..mina två närmaste vänner heter samma namn, P
..hon bor så fint
..tillsammans med sin sambo och deras två katter
..mor o dotter
..Sussie o Cicci


C o S

..ute på deras altan
..på bordet satt denna ljuvliga varelsen
..P tyckte dock inte att den var så ljuvlig


2 kommentarer:

  1. Fikade ni ute i kylan??
    Fina vovvar! Och mina skruttor.
    Men minifisen stavar Cissi ;) Pöss

    SvaraRadera
  2. Japp, men så kallt va det inte ute ;)
    Oki, ska genast hädanefter stava med S :))
    Pyzz

    SvaraRadera