onsdag 31 augusti 2011

..sista Augusti..

..It's unbelieveble
..första September om bara två o en halv timme
..hösten är på ingång
..vart har sommaren tagit vägen
..säger man väl varje år i och för sig
..men i år
..ja den har "jobbats bort"
..har nu jobbat 11,5 veckor i sträck
..men jag klagar inte
..trivs ju så bra
..tyvärr så blir det mindre nu
..men det blir mer på mitt andra jobb
..även i skolan
..så jag lär väl ha att göra i alla fall
..:))
..and that's great
..!!

..börjar bli lite nervös inför operationen
..inte för själva ingreppet
..utan just det att det bara blir lokalbedövning där dom ska karva i mig
..bakom höger öra
..det känns lite läskigt
..men det går fort säger dom som vet
..men jag e så nervös för att känna någon smärta
..att jag ska känna hur de skär
..känna när dom plockar bort knölarna
..nä usch
..tror jag är lite nervös i onödan
..kommer säkert inte känna någonting
..det e vad jag hoppas på i alla fall
..:))

..snart kommer det hända massa trevligheter med mitt dagjobb
..så får väl tänka på det istället
..haha
..kul ska det bli
..:))

..kaffebryggan är laddad as usual
..det e viktigt de
..:))
..kaffe på morgonen
..måste va den bästa koppen på hela dan
..det är så gott just då
..:))

..så Go'natt My dear readers
..KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar