söndag 21 augusti 2011

..avkoppling..

..hemma efter en helg med avkoppling i trevligt sällskap
..det fina med att ha en bil
..att bara kunna ge sig iväg
..utan krångel
..utan stress
..:))
..åkte hem till mor som bor i Falkenberg
..den stad där jag en gång föddes
..eller ja jag föddes i Halmstad
..men mina föräldrar bodde i Falkenberg då
..så jag är en liten hallänsk tös från början
..:))
..Halland är ett vackert landskap
..speciellt på sommaren vid havet
..hon bor på landet
..så allt grönt runt omkring
..alla djur
..blommor
..ja det är underbart
..ett perfekt ställe att få lite avkoppling på
..:))
..det var inte bara jag som var på besök hos henne nu denna helgen under hennes permission
..en av hennes bästa vänninor K
..K's ena dotter Y och jag var bästisar när vi var små
..kul hade vi
..vilka hyss
..:))
..hela Lördagen bestod av film
..2012
..Australia
..och där emellan blev det lite sport
..gäster med gester
..:))
..båda filmerna är att rekommendera
..2012 för er som inte vet
..handlar om jordens undergång
..Australia handlar om bl.a. Auberginerna
..(stavning?)
..en mycket sevärd film
..så se den om ni inte redan har
..:))
..i morgon blir det återigen att sätta sig bakom ratten
..ja det e tur att man tycket om att köra bil
..5*20mil cirka under jobbdagar
..nu under helgen har det blivit 17+31mil cirka privat
..så 148mil cirkus denna veckan
..förmodligen mer än så
..:))
..vi var på Kungsmässan en sväng i dag innan jag for hem
..fick en tröja av min kära mor
..TACK!!
..nu är kaffebryggan laddad inför i morgon bitti
..så skönt att bara behövs trycka på knappen på morgonen
..:))
..så med det säger jag Go'natt
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar