söndag 28 augusti 2011

..söndagssysslor..

..jag brukar kunna få mycket gjort på Söndagar
..när jag får mina ryck
..brukar bli att jag tvättar och städar hela dagen
..i ett lugnt tempo
..ta lite pauser då o då
..hela dagen brukar gå åt
..och det är precis vad dagen har innefattat idag
..skönt när det är gjort
..:))
..dagen har avslutats hemma hos min vän P och hennes sambo
..fått en mycket god kvällsmat
..tacos
..mumma
..:))
..så passar nu även på att låna datorn

***** *** ***** *** ***** *** *****

..så nu kan jag skriva ett inlägg på "rätt" sätt
..he he
..Lördagen var en mysig och händelserik dag
..började med caféfrukost tillsammans med min vän J
..där satt vi en timme på uteserveringen och tjötade
..sådär som bara tjejer kan
..ha ha
..sen tog vi en tur på torget
..inte mycket som man ville ha
..det blev ett par påsar frallor
..J köpte svarta spislock
..sen tog vi en runda på stan
..gjorde ett cap Carlings
..FRANK DANDY underkläder till halva priset
..älskar dessa underkläder
..så jag vart helnöjd
..!!
..fyndade även ett långt linne som även kan användas som klänning
..49kr
..helt överkomligt måste jag säga
..sen smet vi inom godishuset oxå
..:))
..det var ju trots allt Lördag
..hi hi

..kvällen blev lite om planerad
..skulle jobbat i stan
..men fick glatt sätta mig i bilen och köra till Eksjö för att jobba
..men det var trevligt
..MYCKET FOLK
..:))

..nähe
..nu är det dags att ta och köra hemåt
..upp i morgon för att jobba
..dock är jag osäker på vilken linje jag ska köra
..västra eller östra
..ha ha

..så go´natt mina kära läsare
..i morgon släpps hockey biljetterna
..äntligen
..snart så
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar